skip to Main Content

Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana symbolem smyslnosti

Logo Dolce and GabbanaFotografie Dolce and GabbanaNávrhářské duo Domenico Dolce a Stefano Gabbana (nebo též Dolce & Gabbana) vzniklo v roce 1982 a jeho obliba stále vzrůstá. Dolce a Gabbana, jenž jsou partnery i běžném životě, se stali symbolem italského smyslného módního stylu. Jejich eroticky dráždivé modely oblékají takové celebrity jako jsou Madonna, Demi Moore, Isabelle Rossellini, Nicol Kidman, Kylie Minogue, Bruce Willis, Brad Pitt a další.

Dolce & Gabbana ve světě módy

Svoji značku Dolce & Gabbana poprvé představili v roce 1985 na prestižní módní přehlídce v Miláně. Jejich vzestup ve světě módy byl nečekaně strmý, během krátké doby dosáhli vrcholného úspěchu a zdá se, že na špičce setrvají ještě dlouho.

Oblečení Dolce and Gabbana

Tvorba Dolce & Gabbana

Značka Dolce & Gabbana představuje symbol ženskosti: všechny jejich modely vynikají sexy střihy i výraznými látkami. Pro modely Dolce & Gabbana jsou typické jednoduché střihy, zvířecí vzory a elegantní černá barva. Pánové Dolce & Gabbana jsou zárukou té nejvyšší kvality, originality, přepychu a nadčasovosti. Tito dva prestižní návrháři vytvářejí také módní unisex kolekce.

Oblečení Dolce and Gabbana

Kromě dámského i pánského oblečení a doplňků navrhují Dolce & Gabbana také obuv, hodinky, parfémy, kosmetiku, dekoraci interiérů a dokonce i luxusní užitkové sklo. Přemýšleli jste o tom, že si pořídíte Dolce & Gabbana šperky nebo pásek? Obchodů s touto značkou v Česku je bohužel málo, podívat se můžete na nejrůznější e-shopy. Ty většinou nabízejí Dolce & Gabbana parfémy (např. Sicily nebo Femme pro dámy a The One a Light Blue pro pány).

Oblečení Dolce and Gabbana

Prezentace značky Dolce & Gabbana

Reklamní kampaně značky D&G jsou provokující, šokující a plné nahoty. Reklama, v které muž drží za zápěstí ležící ženu, zatímco je pozoruje skupinka dalších mužů, byla dokonce zakázána.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top